Κυριακή 14 Μαΐου 2023

13 Μαΐου 2023. ώρα 21:15 ΕΚΠΟΜΠΉ στο ΕΡΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ

Ολοκληρώθηκε, πριν λίγο η εκπομπή με συζήτηση σχετικά με τις εκλογές στο διαδικτυακό κανάλι ΕΡΩΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ - Οδεύοντας προς τις εκλογές  2023 .
 Επιθυμώ να ευχαριστήσω για την πρόσκληση τον οικοδεσπότη, Δημήτριο Βερδελή και τον συνεργάτη του,  Ανδρέα Νικολόπουλο.
Στην αρχή μάλλον ήμουν υποτονική, σχεδόν αμήχανη, καθώς προτιμώ τις δια ζώσης συζητήσεις.
Στην συνέχεια ήθελα να πω αρκετά, καθώς ήταν πολλά τα θέματα  που τέθηκαν στη συζήτηση, τόσα που πηγαίναμε όλοι οι συμμετέχοντες, "πέρα-δώθε" στην εναλλαγή θεμάτων, που και εγώ δεν κατόρθωσα να απαλύνω την Μεσολογγίτικη (προτιμητέα από εμένα) προφορά μου.
Δημογραφικό, ακρίβεια, εξωτερική πολιτική, ΑΟΖ, συνεκμετάλλευση υδρογονανθράκων, Αιγαίο, Τουρκία, Κύπρος Θράκη, Β. Ήπειρος, ελλιπείς ηγέτες, φιμωμένοι δημοσιογράφοι, κρυφή διπλωματία κλπ. 
Εντέλει, μάλλον ήμουν γενικά εκνευρισμένη και θυμωμένη.
Όχι βέβαια, με τους εξαιρετικούς συνομιλητές μου: Μαρία Καρασαλίδου, Αργύρη Μάντη και Κωνσταντίνο Τριανταφυλλάκη,  αλλά με το ίδιο το αντιδημοκρατικό, πολιτικό σύστημα και αυτούς που το υπηρετούν.
Κυρίως όμως διότι πρέπει να επιλέξουμε ανάμεσα στο ίδιο σαθρά συνονθύλευμα διεθνιστικών  κομμάτων και των εθνομηδενιστών εκπροσώπων τους.
Δεν είναι στραβός ο γιαλός.  Στραβά αρμενίζουμε.  .
Και εγώ που νόμιζα ότι είμαι ...ψύχραιμη. . . .
 
Msc BA Επικοινωνιολόγος- τ. Βουλευτής Αττικής
Μέντορας γυναικών στην πολιτική Μέλος του Δικτύου "Ελένη Σκούρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου