Τρίτη 6 Ιουνίου 2023

ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ τον ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ - Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Η Ε Ν Η Μ Ε Ρ Ω Σ Η

Π Ο Λ Ι Τ Ι Κ Η   Ε Ν Η Μ Ε Ρ Ω Σ Η
 8 Ιουνίου 2023
Κατόπιν πολλών ερωτήσεων που μου έχουν γίνει, σχετικά με την συμμετοχή μου στις επερχόμενες εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023, επιθυμώ να κάνω γνωστό, καθώς ποτέ δεν καθοδηγώ, ούτε προτείνω, εμμένοντας στην ελευθερία των επιλογών, άρα και στην ανάληψη ευθύνης των συνεπειών της. Επειδή ωστόσο, δεν έχω πειστεί με τα διάσπαρτα και ετερόκλητα επιχειρήματα  που προβάλλονται, για πρώτη φορά σας ενημερώνω ότι, εγώ προσωπικά:
ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ το κομματικό υβρίδιο του ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ. 
Στις συμπολίτισσες και τους συμπολίτες μου, οι οποίοι εκτιμούν τις απόψεις μου και χρόνια με στηρίζουν, οφείλουν να σκεφτούν πολλαπλώς, σε ποιους να εναποθέσουν τις ελπίδες για το μέλλον της Ελλάδας και των παιδιών μας,
Χωρίς να αναφέρομαι κάπου συγκεκριμένα να θυμάστε ότι:
-  Αν κάποιοι σας φαίνονται για γνήσιοι Έλληνες πολεμιστές, ίσως και να μην είναι.   
Προβλέπονται ζοφεροί καιροί  και δύσκολο μέλλον. Οι Έλληνες γονατίζουν, όταν όμως δεν τους αφήσεις ελπίδα για το μέλλον, θα σε πολεμήσουν μέχρι τέλους.
Ο Θεός των Ελλήνων μαζί μας.
 
τ. Βουλευτής Αττικής 

Διαβάστε ΕΔΩ την επιστολή απέστελλα στον ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ και την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου