Τρίτη 6 Ιουνίου 2023

Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η : περί ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΏΝ ΠΡΟΒΑΤΟΛΎΚΩΝ

Αθήνα, 6 Ιουνίου 2023

 

ΠΡΟΣ:         ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ

ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ Πρόδρομο

ΜΠΟΓΔΑΝΟ Κωνσταντίνο

ΜΑΛΤΑΜΠΕ Ιωάννη

Οργανωτική Γραμματεία 

Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΣ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ, δημιουργήθηκε από το κάλεσμα της ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ στην προσπάθεια ενοποίησης όλων των πατριωτικών φωνών στην Ελλάδα. Εμείς, οι λίγοι στυλοβάτες μιας δυναμικής προσπάθειας, που όταν μας έδιωξαν ως κόμμα «ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ», από τις εκλογές της 21ης Μαΐου 2023, δεν προδώσαμε τις ιδέες μας, παρόλες τις προτάσεις για να συνεργαστούμε με άλλους συνδυασμούς, καθώς είμασταν ένωση και όχι σε κομματικό «μαντρί».

Αντίθετα συνεχίσαμε εντονότερα τον αγώνα μας και με περισσότερο πάθος

Συμμετείχα σε πολλές συζητήσεις και συναντήσεις για τη δημιουργία συμμαχικής συνεργασίας, συμπεριλαμβανομένων εκπροσώπων άλλων πολιτικών κινημάτων, καθώς από την αρχή υποστήριξα αυτήν την προσπάθεια., ότι η αγάπη για την Πατρίδα πρέπει να μας ενώσει.

Δυστυχώς ορισμένοι συμφώνησαν ΧΩΡΙΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ, ή έστω κλήρωσης μεταξύ των υποψηφίων, ότι ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΩ ΣΤΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΤΟΥ, ΩΣ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ, όχι μόνο στην εκλογική μου περιφέρεια της Α΄ Ανατολικής Αττικής αλλά ούτε και σε πλείστες εναλλακτικές, επιδιώκοντας, το ίδιον, των ημέτερων αλλά και οικονομικό, όφελος και φιμώνοντας χιλιάδες υποστηρικτές πατριωτικών απόψεων.

Αντέδρασα καθώς θεώρησα αμφισβητήσιμη την διαδικασία δημιουργίας μιας λίστας ενός Πατριωτικού Συνασπισμού, που δεν βασίστηκε σε εκλογική αναμέτρηση αλλά σε σκοτεινές διαδρομές. 

Έωλη θεωρώ, οποιαδήποτε κίνηση ΔΕΝ στηρίζεται σε προσυμφωνημένες πολιτικές ΔΕΝ καταγράφει ΚΟΙΝΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΛΙΣΕΙΣ ενώ εξέφρασα έντονα και τις αμφιβολίες μου για τις συνταγματικές προθέσεις του Κινήματος 21 και του ΤΟΛΜΑ.

Βρέθηκα λοιπόν ανάμεσα στο ψευδοδίλλημα τύπου ότι κινδυνεύω να εξαφανιστώ πολιτικά, ως «απολωλός πρόβατό» που θα φάνε οι υβριδικοί, μεταλλαγμένοι λύκοι  αν μείνω έξω από το μαντρί ή ως το «πρόβατο που θα παραμείνει  στο μαντρί για να χορτάσει ο …τσομπάνης.

Ως εκ τούτου ήταν ΑΜΕΣΗ η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΟΥ από την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ενώ απέσυρα την εγγραφή μου ως ιδρυτικό μέλος της, ενημερώνονται και το γραφείο οργανωτικό. 

Επί προσωπικού όμως, πέραν του έμφυλου διαχωρισμού που υπέστην από τους νεοφερμένους, κομματικούς προβατολύκους με αποτέλεσμα την δόλια εκδίωξη μου, από τον Πατριωτικό Συνασπισμό, διαπιστώνω ότι οι ίδιοι, καπηλεύονται τις προσπάθειες μου, που χρόνια κάνω για να εκφράσω τις ανάγκες των συμπολιτών μου, ως Ελληνίδα και τ. βουλευτής.

Ανακοινώνω δημοσίως και σε κάθε αρμόδιο όργανο, ότι ήταν ΑΜΕΣΗ η ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΜΟΥ ( από ιδρυτικό μέλος, της ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ.

Θα θεωρηθεί δε, ότι σκοπίμως ψεύδεται έναντι του Ελληνικού λαού, εάν υπάρξει ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ, και ΠΑΡΑΝΟΜΗ χρήση των προσωπικών δεδομένων και της αναγραφής του ονόματος μου,  στο καταστατικό της ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ και συνεπώς στον ετερόκλητα ιδεολογικό  ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ, γεγονός το οποίο με οδηγεί  να ασκήσω τα νόμιμα δικαιώματα μου. Ως εκ τούτου και επειδή δεν επιθυμώ να συνεισφέρω τις πολιτικές μου δυνάμεις στην ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ αλλά και επειδή ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΩ τον κομματικό ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟ:

Ζ η τ ώ

Να μου παραδοθούν τα ισχύοντα με ημερομηνία, 6 Ιουνίου 2023, ΝΟΜΙΜΩΣ επικυρωμένα και επικαιροποιημένα καταστατικά της ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ και του ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ καθώς και των παραδοτέων προς έγκριση στον Άρειο Πάγο,  συμμετοχής ιδρυτικών μελών των ανωτέρω για τις εκλογές της 25ης Ιουνίου 2023, ώστε να διαπιστωθεί η ΜΗ συμπερίληψη μου σε αυτά είτε ως ιδρυτικό είτε ως απλό μέλος. 

Η ζητούσα

ΑΡΒΑΝΊΤΗ - ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ

τ. ΒΟΥΛΕΥΤΉΣ ΑΤΤΙΚΉΣ

 

organotiko@patriotikienosi.gr
s.farmakis@michaniki.gr
info@patriotikidynami.gr
emfietzoglou@michaniki.gr
bogdanoskon@gmail.com
info@patriotikienosi.gr
info@kinima21.gr
kinimatolma@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου