Πέμπτη 6 Απριλίου 2023

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (Image Making)

Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ IMAGE MAKING ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (Image Making) προηγούμενων εκλογικών αναμετρήσεων καθώς και η προεκλογική περίοδος των βουλευτικών εκλογών του 2004 παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον, αφού τα μέσα της πολιτικής επικοινωνίας -και ιδιαίτερα ο έντυπος λόγος- χρησιμοποιούνται έντονα από τα δύο κόμματα εξουσίας. Καταλαμβάνει μάλιστα κυρίαρχο ρόλο στη στρατηγική των κομμάτων. 

Τα μέσα μαζικής επικοινωνίας διαμόρφωσαν στις βουλευτικές εκλογές του 2004 το κατάλληλο επικοινωνιακό περιβάλλον, ώστε να μπορέσουν να επιβάλλουν, αναπαράγοντας τον κομματικό λόγο, την πολιτική των δύο μονομάχων (ΠΑΣΟΚ και Νέα Δημοκρατία).

Η διαμόρφωση όμως του τελικού εκλογικού αποτελέσματος είναι συνάρτηση περισσότερο πολύπλοκων κοινωνικών διεργασιών αλλά και οικονομικών αιτίων και λιγότερο απόρροια της παρέμβασης του ρόλου και του λόγου των μέσων μαζικής επικοινωνίας, δηλαδή του δείγματος του αθηναϊκού τύπου, που εξετάζουμε στην προεκλογική περίοδο, και το οποίο ασφαλώς και επέδρασε σημαντικά.

 Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των παραγόντων που συνέβαλαν στη διαμόρφωση του τελικού εκλογικού αποτελέσματος, για να καταδειχθεί ότι η μιντιακή κατασκευή της πολιτικής πραγματικότητας, ναι μεν αναπαράγεται στον τύπο την προεκλογική περίοδο, η παρατηρούμενη ένταση όμως και ο βαθμός της δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα: το αποτέλεσμα της κάλπης είναι διαφορετικό από την προσπάθεια που καταβάλλουν τα μέσα ενημέρωσης και είναι συνάρτηση κοινωνικών και οικονομικών παραγόντων. Δείτε Περισσότερα…

Αυτό είναι ένα ακόμα βιβλίο που προσφέρει χρήσιμες συμβουλές και λύσεις για μια προεκλογική καμπάνια  και θα βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τους υπόλοιπους υποψηφίους.  Καλή επιτυχία.

Msc, ΒΑ Επικοινωνιολόγος - τ. Βουλευτής Αττικής (υπόλοιπο)
Υποψ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' Ανατολικής Αττικής 
με την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ - ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου