- Πώς διαμορφώνεται και από ποιους παράγοντες επηρεάζεται η προεκλογική επικοινωνία των ελληνικών κομμάτων εξουσίας;
- Τι ρόλο διαδραματίζει το επίπεδο του εκλογικού ανταγωνισμού και η θεσμική θέση των κομμάτων όταν κατέρχονται στις εκλογές;
- Ποια είναι τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά του ελληνικού συστήματος πολιτικής επικοινωνίας;
- Πρόσωπα ή κόμματα; Θέματα ή εικόνα; Ιδεολογία ή διαχείριση; Λογική, συναίσθημα ή ηθική;
- Κατά πόσο και με ποιο τρόπο τα κόμματα επηρεάζουν τη διάταξη της ειδησεογραφικής θεματολογίας προεκλογικά;
- Υπάρχει κομματική προκατάληψη στις τηλεοπτικές ειδήσεις;
Πρόκειται για μερικά από τα ερωτήματα στα οποία απαντά το παρόν βιβλίο, μέσω της ποσοτικής ανάλυσης περιεχομένου περίπου 3.500 ειδησεογραφικών τίτλων και 100 τηλεοπτικών πολιτικών διαφημίσεων, κατά τις τελευταίες είκοσι οκτώ ημέρες των πιο πρόσφατων προεκλογικών περιόδων στην Ελλάδα: Της “κλασικής” αναμέτρησης του 2000 και της “μάχης των δύο αντιπολιτεύσεων” του 2004. Δείτε Περισσότερα…
Αυτό είναι ένα ακόμα βιβλίο που προσφέρει χρήσιμες συμβουλές και λύσεις για μια προεκλογική καμπάνια και θα βοηθήσει να ξεχωρίσετε από τους υπόλοιπους υποψηφίους. Καλή επιτυχία.
Msc, ΒΑ Επικοινωνιολόγος
Μέντορας Γυναικών στην Πολιτική- τ. Βουλευτής Αττικής (υπόλοιπο)
Υποψ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α' Ανατολικής Αττικής
με την ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ - ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΕΜΦΙΕΤΖΟΓΛΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου