Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 2012 Δεν κρύβομαι και δεν φοβάμαι! Θα παραστώ στις εκδηλώσεις εορτασμού της 25ης Μαρτίου στον Δήμο Μαρκοπούλου.







Ο εορτασμός των εθνικών εορτών είναι για να μας υπενθυμίζουν τους αγώνες και το αίμα που χύθηκε από τους προγόνους μας για την ελευθερία του έθνους των Ελλήνων και την εθνική κυριαρχία σε κράτος με ασφάλεια και δημοκρατία.





Κατόπιν τηλεφωνήματος που δέχτηκα από τον Δήμαρχο Μαρκοπούλου κ. Μεθενίτη Σωτήρη, με ενημέρωσε ότι οι «γνωστοί – άγνωστοι» προειδοποιούν για αντιδράσεις με την παρουσία μου. Στο παρελθόν κατήγγειλα στην αστυνομία, δολιοφθορές που έχω υποστεί και απειλητικά σημειώματα τα οποία έχω δεχτεί. Είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ, οι «γνωστοί-άγνωστοι» να υπαγορεύουν να μην κυκλοφορήσω στην περιοχή που κατοικώ εγώ και η οικογένεια μου.


Είμαι ενάντια όποιων εκφράζονται μέσα από την μείωση της προσωπικότητας των πολιτών και την καταστροφή δημόσιας και ιδιωτικής  περιουσίας.







Όταν βλέπω τα παιδιά μας να παρελαύνουν, καμαρώνω και συγκινούμαι και όταν λένε ποιήματα χαμογελούν όταν μπερδεύονται, βλέπω την ελπίδα και το μέλλον στα μάτια τους. Θα συνεχίσω να είμαι υπέρ των παρελάσεων και εθνικών εκδηλώσεων, ενώ θεωρώ απαράδεκτες συμπεριφορές αναρχίας και τραμπουκισμού, οι οποίες έχουν ως συνέπεια να απέχουν τα παιδιά μας από την κατάθεση στεφάνου και την παρέλαση, ώστε να αποφευχθούν τυχόν έκτροπα. 




Είμαι σύμφωνη με την αποδόμηση του διεφθαρμένου και σαθρού πολιτικού κατεστημένου όχι όμως με την συνολική καταστροφή των πατρογονικών μας παρακαταθηκών, που στηρίζονται στους πυλώνες  δεσμών αίματος, κοινής γλώσσας, θρησκείας και τρόπου ζωής.




Προσπαθώ και ο τρόπος ζωής μου με την πολιτική μου δράσης να είναι παράδειγμα για κάθε έναν που θέλει να είναι «ωφέλιμος για την πόλη», όπως ο Θουκυδίδης είπε για τον Περικλή. Άλλωστε σε όλες τις εκδηλώσεις οι οποίες γίνονται υπέρ των πολιτών είμαι παρούσα ανεξάρτητα φορέα διοργάνωσης. Η ανεργία, η φτώχεια και η πείνα δεν διακρίνει αριστερά ή δεξιά.




Αγωνίζομαι για μια κοινωνία Ελλήνων, αλληλέγγυη και υποστηρικτική, με αρχές, αξίες και ιδανικά. Δεν θέλω να χαθεί το αληθινό νόημα της 25ης Μαρτίου και αν φοβηθώ να είμαι μπροστά και δεν απαιτώ να κυκλοφορώ με ασφάλεια στον τόπο μου, τότε δεν δικαιούμαι να εκφράσω κανέναν από μας χιλιάδες φίλες και φίλους που με στηρίζουν. 






Είμαστε Έλληνες και ο εχθρός δεν είναι ο γείτονας μας. Έτσι και εγώ, για τον λόγο αυτό, θα είμαι παρούσα στις εκδηλώσεις εορτασμού της 25ης Μαρτίου, στον Δήμο Μαρκοπούλου και καλώ τους αντιρρησίες εξαγριωμένους φίλους μου, να με συνοδεύσουν και ΜΑΖΙ  ως παράδειγμα ομοψυχίας και σύμπνοιας, να παρακολουθήσουμε την ομιλία του ζωντανού συμβόλου της αντίστασης των Ελλήνων,  κ. Μανώλη Γλέζου.



Στον αγώνα κατά του εχθρού της Ελλάδας και των Ελλήνων, δεν περισσεύει κανείς.






Με ελληνική ψυχή


ΑΡΒΑΝΙΤΗ - ΠΡΕΒΕΖΑΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ


επιλ. Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής (υπόλοιπο)


αναπλ. Περιφερειακή Σύμβουλος Βορείου Τομέα Περιφέρειας Αττικής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου