Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Τι έχω μάθει μέχρι τώρα!

- Έμαθα ότι ένα κερί μπορεί να ανάψει χιλιάδες κεριά.  Ένας άνθρωπος μπορεί να αλλάξει μια γενιά... Προσπαθώ να διαδώσω το φως.
- Έμαθα ότι ο πρωταρχικός σκοπός της ζωής μου δεν είναι να διευθύνω εταιρείες, να κάνω διδακτορικά, να κάνω διακοπές σε εξωτικά νησιά, αλλά να είμαι ένα μολύβι που γράφει στο τετράδιο της ζωής
- Έμαθα ότι πρέπει να μάθω από τα λάθη των άλλων.  Δεν έχω χρόνο να τα κάνω όλα μόνος μου!
- Έμαθα ότι η ζωή είναι σαν τη θάλασσα: δεν την νοιάζει που δεν ξέρεις κολύμπι!
- Έμαθα ότι δεν είναι πολύτιμη μόνο η ψυχή.  Αλλά και το σώμα.  Αν δεν το φροντίσεις στα νιάτα του, θα το μετανιώσεις αργότερα.
- Έχω μάθει ότι όταν η υπερηφάνεια λάμπει πολύ έντονα, όλη η σοφία σκοτεινιάζει.  Και όπου λείπει η σοφία, βασιλεύει η ανοησία.
- Έμαθα ότι η καρδιά δεν είναι ζωντανή αν πάλλεται μόνο αίμα.  Αλλά αν πάλλεται και η αγάπη!
- Έμαθα ότι ο κόσμος δεν κατακτιέται με το σπαθί ή με τη βία.  Αλλά με αγάπη!
- Έμαθα ότι το να δείχνεις με το δάχτυλο μπορεί να σκοτώσει.  Και όχι μόνο αυτό που φαίνεται...
- Έμαθα ότι αν θέλεις να κάνεις κάτι, θα βρεις τον τρόπο.  Αν όχι, θα βρεις μια δικαιολογία…
- Έμαθα ότι ο Θεός μας δίνει παιδιά όχι για να γεμίσουμε τον πλανήτη, αλλά για να αναπτυχθούμε και εμείς μέσα από το μεγάλωμά τους.
- Έμαθα ότι οι καλοί γονείς δίνουν στα παιδιά ρίζες και φτερά.  Ρίζες για να μην ξεχνούν πού είναι το σπίτι τους και φτερά για να διεκδικήσουν το μέλλον τους.
- Έμαθα πώς μοιάζει η χαρά. Κοίταξε στα μάτια έναν παιδί όταν σου χαμογελά.
- Έμαθα ότι η ζωή είναι φτιαγμένη από... γυαλί.  Σπάει τόσο εύκολα.  Αλλά ξέρω επίσης ότι στο Θεό αρέσει να κολλάει κομμάτια μεταξύ τους.
- Έμαθα ότι δεν πρέπει να τα παίρνεις όλα κατάκαρδα.  Η καρδιά δεν είναι αποθήκη.
- Έμαθα ότι οι ψευδαισθήσεις είναι δωρεάν.  Πληρώνουμε όμως τις απογοητεύσεις με πολύ υψηλό τίμημα!
- Έμαθα ότι οι πληγές είναι τρύπες από τις οποίες μπαίνει το φως.
Τι έχω μάθει μέχρι τώρα;
Ότι  έχω πολλά να μάθω ακόμα!.

Msc, BA Επικοινωνιολόγος - Personality Creator  
Σύμβουλος Στρατηγικής Ανάπτυξης και Διαπροσωπικών Σχέσεων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου