Κυριακή 29 Απριλίου 2012


                           ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΛΟΙ - ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ - ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ




Μετά από απαίτηση των ανθρώπων που βλέπω σ όλη την Αττική σας μεταφέρω τι μου είπαν μετά από απαίτηση σου ......και επειδή τα γραπτά μένουν!!




Νέος στα Μέγαρα .....δείτε ότι σήμερα είναι καθημερινή και καθόμαστε δεν υπάρχουν δουλειές έτσι μας καταντήσανε .




Ηλικιωμένη Κυρία Μαρκόπουλο ......μας κάνανε να είμαστε βάρος στα παιδιά μας ...καλύτερα να φύγω από την ζωή παιδί μου στην κατοχή είχαμε ελπίδα και αγωνιζόμαστε .Τώρα δεν έχουμε τίποτα.




Κύριος από Αχαρναί : Αν φέρουν τους αλλοδαπούς στην Αμυγδαλέζα εμείς θα αντισταθούμε...θα γίνει της Κερατέας . 




Κυρία από Ελευσίνα : ....σιχάθηκα τους πολιτικούς , σιχάθηκα τις υποσχέσεις , σιχάθηκα να με δουλεύουνε 




Κυρία από Λαύριο : ..... είμαστε συνέχεια ανάμεσα σε δύο κόμματα και μας δουλεύουν ,Επιτέλους να βγει κάποιος άλλος να δούμε θεού πρόσωπο.




Κύριος από  Ανθούσα : .....Γερμανική κατοχή στην Ελλάδα για δεύτερη φορά στην Ελλάδα δεν αντέχεται 




Ηλικιωμένος από Ωρωπό : κλαίω παιδί μου για τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου . Εγώ θα φύγω αλλά τα εγγόνια μου τι θα γίνουν ?  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου